شرکت‌های مسافربری به تکنولوژی روز مجهز باشند

همدان – رئیس اداره مسافر راهداری استان همدان گفت: شرکت های مسافربری باید به تکنولوژی روز آگاه و به روز باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید سخاییان صبح یکشنبه در جمع متولیان حمل و نقل بابیان اینکه باید با تزریق تکنولوژی روز شرکت های مسافربری را سرپا نگاه داشت، گفت: شرکت های مسافربری باید متناسب با نیاز مردم حرکت کنند.

وی اظهار داشت: تجهیزات داخل ناوگان دکور نیست و باید برای رفاه حال مسافران از تمامی تجهیزات تعبیه شده در آن استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه مهمترین بحث در حمل و نقل جاده ای بحث ایمنی و رعایت حال مسافران است، ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا آسایش مسافران فراهم آمده و آنها به راحتی سفرهای خود را انجام دهند.

سخاییان اظهارداشت: امروزه مردم به رفاه و آسایش خود اهمیت می‌دهند و در این راستا شناسایی نیازهای مردم، تامین رفاه و امنیت سفر، ارتقاء خدمات به آحاد جامعه و افزایش سطح رضایتمندی در بین مسافرانی که از سیستم حمل و نقل برون شهری استفاده می‌کنند از مهمترین وظایف این اداره کل در بخش حمل و نقل مسافر است.

وی در ادامه بر نحوه اخلاق و وظائف رانندگان و پرسنل شرکت های مسافربری تأکید و عنوان کرد: داشتن اخلاق حرفه ای موجب جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، افزایش ایمنی حمل و نقل مسافر، افزایش روز افزون حمل و نقل جاده ای و شناسایی جایگاه واقعی رانندگان می شود.

رئیس اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه در سال‌های اخیر سطح خدمات در بخش حمل و نقل اتوبوسی از افزایش کیفی بالایی برخوردار بوده است، اظهارداشت:‌ ناوگان مسافری در این بخش توسعه کیفی یافته و در راستای ارتقاء خدمات به مسافران، آموزش‌های لازم به رانندگان و مهمان‌داران انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه سفر ایمن و راحت همراه با ‌نشاط و احترام متقابل حق مسافر است، عنوان کرد: در این خصوص شرکت‌های حمل و نقل مسافر در استان ملزم به استفاده از ناوگان مناسب و نظارت بر عملکرد رانندگان زیر پوشش خود در خصوص خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مسافران بر اساس آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های صادره هستند

کد خبر 4322365
mehrnews.com/news/4322365

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *