وحشت در بزرگراه بعثت

 وحشت در بزرگراه بعثت + تصاویر

خودروی پژو ۴۰۵ در هنگام حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه بعثت به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو به شدت با گاردریل برخورد کرد و واژگون شد.


ایران آنلاین / ساعت 11:28 روز گذشته با تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع‌رسانی حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران زنگ ایستگاه 21 را به صدا درآورد و آتش‌ نشانان به همراه تیم نجات دو به محل حادثه در بزرگراه بعثت غرب حد فاصل بزرگراه امام علی(ع) و بروجردی اعزام شدند.

محمد خیرخواه؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 که مرد سی و پنج ساله راننده آن بود در هنگام حرکت در مسیر شرق به غرب به دلیل عدم توانایی در کنترل خودرو به شدت با گاردریل برخورد و واژگون شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل حادثه و قراردادن علائم هشداردهنده ترافیکی با کشیدن یک رشته لوله “هوزریل” پس از قطع برق خودرو از نشت بنزین جلوگیری کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات با استفاده از تجهیزات، اقدام به بیرون آوردن راننده از داخل خودرو کردند و مصدوم را تحویل امدادگران اورژانس دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان پس از درخواست جرثقیل عوامل راهور بازگرداندن خودروی واژگون شده به حالت اولیه و باز شدن مسیر تردد و انتقال خودرو به پارکینگ، با شستشو و ایمن‌سازی محل حادثه به مأموریت خود پایان دادند./ 125

shahrekhabar.com/social/152793408025485

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *