باند سرقت از منازل در استان سمنان کشف و متلاشی شد

باند سرقت از منازل در استان سمنان کشف و متلاشی شد



سمنان-جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف باند سرقت از منازل مسکونی استان‌های سمنان و تهران توسط پلیس سرخه خبر داد و گغت: این افراد تحویل مراجع قضایی شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله حسنی شامگاه شنبه در نشستی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه باند شش نفره دزدان منزل منهدم شد، تاکید کرد: این باند متشکل از سارقان منزل و اماکن خصوصی با اعتراف به ۲۷ فقره انواع سرقت در استانهای سمنان و تهران، متلاشی شد.

وی افزود: به دنبال گزارش دریافتی از یک شهروند سرخه ای با موضوع سرقت از منزل وی در حاشیه شهر ، پرونده قضایی تشکیل و ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در اقدامی ویژه و هماهنگ با عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به شناسایی سه متهم معتاد و سابقه دار در این راستا شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: پس از دستگیری سارقان و متلاشی شدن باند سرقت از منازل مسکونی این افراد به ۱۰ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان‌های سرخه و فیروزکوه اعتراف کردند.

حسنی با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و تلاش مضاعف مأموران در این پرونده منجر به شناسایی و دستگیری سه عضو دیگر این باند شد، تاکید کرد: ۱۷ فقره سرقت دیگر از سارقان دستگیر شده کشف شد و پرونده این باند به مراجع قضایی ارسال شد.

وی در پایان خواستار توجه بیشتر مردم نسبت به منازل و ایمنی خانه‌هایشان شد و بیان کرد: ارزش ریالی مجموعه پرونده ها بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد می‌شود.

کد خبر 4504839

mehrnews.com/news/4504839

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *