بیانیه مسابقات قهرمانی کشور لیگ راگبی مدارس متوسطه استرالیا

در 9 مارس 2021 ، هیأت مدرسه ورزشی استرالیا برای بررسی برنامه مسابقات قهرمانی ورزش ملی 2021 تشکیل جلسه داد. هیئت مدیره تشخیص داد که به دلیل نوسانات مداوم COVID-19 و پیچیدگی ای که ممکن است برای تیم های مسافرتی بین ایالتی ایجاد کند ، همه برنامه های ملی برنامه ریزی شده 2021 اکنون لغو می شوند.

در نتیجه ، شورای ASSRL با حمایت لیگ ملی راگبی (NRL) تصمیم به لغو مسابقات مشترک قهرمانی ملی 2021 برای لیگ راگبی 15 و 18 ساله که قرار بود از اول ژوئیه 2021 در ردکلیف ، کوئینزلند برگزار شود ، لغو خواهد شد. .

سازمان های لیگ راگبی مدارس دولتی با تمام مسابقات منطقه ای ، منطقه ای و ایالتی برنامه ریزی شده در سال 2021 ادامه خواهند یافت.

ASSRL تلاش خواهد کرد تا از طریق انتخاب یک تیم مدرسه استرالیا از مسابقات قهرمانی ایالتی در نیو ساوت ولز ، کوئینزلند و در کشورهای ترکیبی وابسته ، یک مسیر نمایندگی برای گروه سنی 18 سال در سال 2021 فراهم کند.

ASSRL می خواهد از حمایت شورای منطقه ای مورتون بی ، لیگ راگبی ردکلیف دلفینز ، لیگ راگبی مدرسه ورزشی کوئینزلند 13-18 سال ، دبیرستان Redcliffe State و NRL برای کارهای قابل توجه آنها در قبال میزبانی مسابقات قهرمانی قدردانی کند.

ما مشتاقانه منتظریم که بتوانیم مسابقات قهرمانی را در سال 2022 به ردکلیف برگردانیم.

https://www.miragenews.com/australian-secondary-schools-rugby-league-539306/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *