نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال

در صورتی که در کرج زندگی می کنید و ماشین لباسشویی آبسال شما خراب شده است نیازی نیست که برای انجام تعمیرات معتبر و اساسی وسیله خود به تهران مراجعه کنید بلکه لازم است بدانید که برند آبسال در راستای حمایت از مشتریان خود نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در کرج را با همین هدف در شهر کرج تاسیس کرده و آماده خدمت رسانی به مردم است.

برند آبسال یکی از برندهای شناخته شده تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است. این شرکت ابتدا در سال ۱۳۳۵ تاسیس شد و با نام شرکت لعاب ایران اقدام به تولید کاسه بشقاب و ظروف لعابی نمود؛ اما در سال های بعد با تغییر نام این شرکت به یونیورسال، فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم خانگی آغاز کرد.

در حال حاضر بیشترین لوازم خانگی که با نام آبسال شناخته می شود، کولر آبسال است؛ اما ماشین لباسشویی آبسال ماشین ظرفشویی آبسال و … نیز از جمله محصولات این برند هستند که توسط خانواده های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرند. به همین خاطر اغلب کاربران این برند به مراکز معتبر و نمایندگی های مجاز تعمیر لوازم خانگی آبسال نیاز پیدا می کنند تا علاوه بر نصب و راه اندازی محصولات آبسال، سایر خدمات مربوط به سرویس و تعمیر لوازم خانگی آبسال را نیز داشته باشند.

با توجه به این که به دلیل بزرگ بودن شهر تهران دسترسی به خدمات یک منطقه نیاز به زمان طولانی برای رسیدن به آن جا دارد لذا آبسال برای رفع این شکل و دسترسی مشتریان ماشین لباسشویی آبسال به خدمات پس از روش نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در غرب تهران را کمک جمعی از مشاوین و تعمیرکاران حرفه ای ارداره می کند.

شهروندان ساکن در مناطق شمالی تهران بزرگ در صورتی که از ماشین لباسشویی آبسال استفاده کرده و وسیله آن ها خراب شده است می توانند عمل تعمیرات و یا تعویض قطعات را با خیال آسوده و بدون نگرانی از بابت تضمین سلامت دستگاه بعد از انجام تعمیر، به تعمیرکاران متخصص و ماهر در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در شمال تهران بسپارند.

شهروندان ساکن در شرق تهران به منظور دسترسی به خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آبسال شامیل تعمیر و تعویض قطعات، نیازی نیست مسافت های زیادی را برای رسیدن به نمایندگی های مرتبط صرف کنند بلکه کافی است با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال در شرق تهران تماس گرفته و خدمات در منزل را تجربه کنند.

منبع : http://absalfixer.com/

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *