وزارت نیروی هوایی همچنان بر پیشگیری از خودکشی متمرکز است

جهانی 2 آوریل 2021 12:22 صبح AED اشتراک
وزارت نیروی هوایی همچنان بر پیشگیری از خودکشی متمرکز است

در سال 2019 ، تعداد و میزان خودکشی وزارت نیروی هوایی بالاترین میزان در تاریخ اخیر بوده است.

در ابتدا در سال 2020 ، تعداد خودکشی ها کاهش یافت اما با ادامه بیماری همه گیر ویروس کرونا ، مسیر خودکشی افزایش یافت و به سطح بالاتری از سال قبل بازگشت.

تلاش های وزارت برای رسیدگی به این روندها معطوف به بهبود مراقبت از هواپیمایی ، نگهبانان و خانواده ها است. در سال 2019 ، رئیس ستاد سابق نیروی هوایی برای مقابله با روند رو به افزایش خودکشی ، یک مکث تاکتیکی انعطاف پذیری را هدایت کرد و فرصتی را فراهم کرد تا هواپیمایی توتال فورس با رهبران و همکاران خود برای تمرکز بر اتصال و انعطاف پذیری جمع شوند. در سال 2020 ، نیروی هوایی با تأکید بر چالش های محیط COVID-19 به ارتباط اجتماعی و فاصله جسمی باقی مانده منتقل شد.

“یک خودکشی خیلی زیاد است. نیروها و خانواده های ما ، مانند اکثر آمریکایی ها ، عوامل استرس زای زیادی را در رابطه با همه گیری و از بین رفتن ارتباطات تجربه کرده اند. ” ژنرال کلود تودور ، مدیر مقاومت یکپارچه نیروی هوایی.

استراتژی پیشگیری از خودکشی در این بخش به طور خلاصه می تواند: “اتصال ، شناسایی ، محافظت و تجهیز”.

تودور گفت: “رهبران باید با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنند تا افراد در معرض خطر را تشخیص دهند.” “به طور همزمان ، ما باید محیط های محافظی را ایجاد كنیم كه افراد جویای كمك را تشویق كرده و هواپیمایی ، نگهبانان و اعضای خانواده را به منابع مورد نیاز برای تأمین عوامل استرس زای زندگی مجهز كنیم.”

  • برای توانمندسازی خانواده ها ، وزارت آموزش و پرورش بصورت آنلاین و مبتنی بر خانواده را برای پیشگیری از خودكشی جهت آموزش و تجهیز اعضای خانواده هنگام برخورد با علائم و نشانه های خودكشی ایجاد كرد.

تودور گفت: “خانواده ها سنسور اصلی و راه حلی برای مراقبت و اکوسیستم پشتیبانی ما هستند.” “آنها اغلب اولین کسانی هستند که احساس ناراحتی در هواپیمایی یا نگهبان خود دارند. آنها کلید یافتن راه حل های بالقوه برای جلوگیری از خودکشی و سایر موضوعات مرتبط با خشونت بین فردی و خودگردانی هستند. ”

علاوه بر این ، وزارت نیروی هوایی بیش از 200000 قبضه اسلحه را در سال 2020 توزیع کرد.

سرگرد جوردن سیمونسون ، دانشمند تحقیقات پیشگیری از خودکشی نیروی هوایی ، گفت: “از سال 2015 ، اسلحه های گرم شخصی در بیش از 70٪ موارد مرگ و میر ناشی از خودکشی وزارت نیروی هوایی نقش دارند.” “قرار دادن زمان و مکان بین فرد مضطرب و دسترسی به ابزارهای کشنده می تواند در جلوگیری از آسیب تفاوت ایجاد کند.”

سیمونسون گفت: “ما تشویق می کنیم که به SLO برویم.” “استفاده از گاوصندوق ، قفل یا خارج از گزینه های ذخیره سازی منزل به جلوگیری از حوادث و خودزنی عمدی کمک می کند.”

یافتن راه حل برای خودکشی فرایندی مداوم است که نیاز به اصلاح و همکاری مداوم دارد.

تودور گفت: “برای سال 2021 و بعد از آن ، این یک استراتژی تعامل همه جانبه است.” “همه ما در تمام سطوح فرماندهی در کنار هم تیمی های Total Force خود نیاز داریم تا برنامه ها ، ابزارها و منابع موجود را بدست آوریم و آنها را عملی کنیم. ما برای اصلاح روش و پیاده سازی راه حل های جدید مبتنی بر شواهد ، باید با خدمات خواهر ، دانشگاه ، صنعت و سایر سازمان های دولتی ارتباط برقرار کنیم. “

ژنرال چارلز کیو براون ، جونیور رئیس ستاد نیروی هوایی ارتش گفت: “ما همچنان در پیشگیری از خودکشی متمرکز هستیم و انعطاف پذیری هوانیروز خود را به عنوان یک اولویت در نظر می گیریم.” ما هرگز نمی توانیم کار را برای یافتن راه هایی برای مبارزه با خودکشی و مراقبت از هواپیمایی خود متوقف کنیم و خانواده های آنها. ”

وزارت در آوریل امسال اجلاس استراتژی تاب آوری را برگزار می کند که در آن گروه متنوعی از کارشناسان تاب آوری ، سازمان های غیرنظامی ، خانواده ها و اعضای نظامی از کلیه اجزای بخش نیروی هوایی دور هم جمع می شوند تا استراتژی تاب آوری جدیدی را برای پاسخگویی به محیط خواستار امروز پیشنهاد دهند.

ژنرال جان دبلیو دبلیو جی “جی” ریموند گفت: “ما متعهد هستیم که به دنبال راه های ابتکاری برای مراقبت بهتر از نگهبانان و خانواده های آنها و همچنین افراد هوایی که تیم نیروی فضایی ما را پشتیبانی می کنند ، باشیم.” “ما در حال ایجاد و تقسیم یک فرهنگ منحصر به فرد در سراسر این سرویس جدید هستیم ، فرهنگی که به جستجوی کمک ها اهمیت می دهد و مقاومت را تقویت می کند.”

در طول اجلاس ، متخصصان مجموعه گسترده ای از داده ها را از سراسر نیروهای هوایی و فضایی جمع آوری شده توسط خانواده ، همسران و اعضای خدمات بررسی می کنند. این مجموعه به وزارت کمک می کند تا این داده ها را تجزیه و تحلیل کند و همچنان به اصلاح استراتژی جدیدی بپردازد که رهبران ارشد برای تصمیم گیری در آینده برای این بخش از آن یاد می گیرند.

https://www.miragenews.com/department-of-air-force-remains-focused-on-538776/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *