دستگیری اوباش سطح یک متواری میدان امام حسین

دستگیری اوباش سطح یک متواری میدان امام حسین
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران از شناسایی و دستگیری احدی از اراذل و اوباش متواری که بارها باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد محمد زیدی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: به منظور حفظ امنیت و آرامش شهروندان، مأموران عملیات پلیس اطلاعات تهران با کار اطلاعاتی یک نفر از اراذل و اوباش که سابقه جرایم متعدد داشته و تحت تعقیب قضائی بوده، را شناسایی کردند.

با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، متهم متواری که از اراذل و اوباش سابقه دار بود، با اقدامات اطلاعاتی و رصد پلیسی شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش واقع در حوالی میدان امام حسین (ع) دستگیر شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با بیان اینکه استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.

گفتنی است، تعدادی از مردم شریف و اهالی ساکن در محل سکونت این اراذل و اوباش معروف و سابقه دار با تقدیر و تشکر، خشنودی و رضایتمندی خود را از کارکنان انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت و آرامش عمومی اعلام کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *