تعمیرات وستینگهاوس

تعمیرات وستینگهاوس

آنچه که در خرید وسایل برقی از میان انواع برندهای مختلف اهمیت دارد، وجود نمیاندگی های مجاز برای خدمات پس از فروش است. در این زمینه اورژانس سرویس، برای تعمیر لوازم خانگی وستینگ هاوس، نمایندگی تعمیرات وستینگ هاوس را تاسیس نموده است و با نیروهای متخصص خود آماده خدمت رسانی به مشتریان این برند است.

با ورود انواع ساید بای ساید به بازار جهانی، مردم علاقمند به خرید این قبیل یخچال ها شده و اکنون آمار نشان می دهد که یخچال های ساید بای ساید صدرنشین آمار فروش جهانی هستند. اما با توجه به این که ممکن است وسیله شما به هر دلیل دچار عیب شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد، تعمیر ساید بای ساید وستینگهاوس تحت نظر نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس و با کمک متخصصین ماهر انجام خواهد گرفت.

با خراب شدن یخچال فریزر در هر خانه ای این نگرانی به وجود می آید که اگر تعمیر آن در اولین فرصت انجام نشود، نگهداری مواد غذایی دچار مشکل شده و خرابی زیادی به بار خواهد آمد. جهت تعمیر یخچال فریزر وستینگهاوس بدون هیچ دغدغه ای می توانید با نزدیک ترین نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس تماس گرفته و درخواست تعمیرات در محل را داشته باشید. از این زمان به بعد کلیه امور را به مهندسین در نمایندگی بسپارید.

نمایندگی تعمیرات وستینگهاوس در شهرهای مختلف ایران دارای شعب متعددی است که تحت نظر گروه مهندسین و تعمیرکاران ماهر اداره می شود مشتریان برای تعمیر یخچال وستینگهاوس می توانند در یک تماس تلفنی با نمایندگی اعلام خرابی یخچال نمایند تا تعمیرکار در اولین زمان به منزل آن ها اعزام گردد. در این صورت هر فرد شاهد کیفیت تعمیر یخچال از نزدیک خواهد بود.

منبع : http://westinghousefixer.ir/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *